Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Ogólne zasady przyjmowania spraw

Dla mieszkańca Dzielnicy Bemowo właściwym do załatwiania spraw/wniosków z zakresu pomocy społecznej jest  Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy  z siedzibą przy ul. Gen. Tadeusza Pełczyńskiego 26, 01-471 Warszawa

telefon: 22 487 13 00.

Sprawę/wniosek o pomoc można złożyć następująco:

  • na piśmie - osobiście w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy  Bemowo
    m. st. Warszawy w godzinach urzędowania Ośrodka od poniedziałku do piątku w godzinach:
    8.00-16.00
  • ustnie  - osobiście lub telefonicznie do protokołu (sporządzanego przez osobę przyjmującą zgłoszenie)
  • za pośrednictwem poczty na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, ul. Pełczyńskiego 26, 01-471 Warszawa
  • drogą elektroniczną na adres sekretariat@opsbemowo.waw.pl
  • drogą elektroniczną w systemie ePUAP
  • drogą elektroniczną w systemie PUE
  • drogą elektroniczną w systemie e-Doręczenia: adres AE:PL-92032-44774-CIAHH-26

Pomoc społeczna może być także udzielona z urzędu, ale po uzyskaniu zgody osoby potrzebującej pomocy.

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przyjmuje wnioski  oraz udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, jeżeli spełnia ona wymogi określone w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie dotyczące:

  • osoby (imię i nazwisko) od której pochodzi,
  • adresu (kod pocztowy, miejscowość, ulica i nr domu i mieszkania) osoby od której pochodzi,
  • przedmiotu sprawy (imię i nazwisko osoby, której sprawa dotyczy, jej adresu, numeru telefonu oraz oczekiwanej formy pomocy lub rodzaju trudności, której doświadcza osoba zgłaszana do pomocy).

Metryka

changes-registry

Expand

changes-registry

Data publikacji

Osoba