Ogólne zasady przyjmowania spraw
Dla mieszkańca Dzielnicy Bemowo właściwym do załatwiania spraw/wniosków z zakresu pomocy społecznej jest Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy z siedzibą przy ul. Gen. Tadeusza Pełczyńskiego 26, 01-471 Warszawa
telefon: 22 487 13 00.
Sprawę/wniosek o pomoc można złożyć następująco:
- na piśmie - osobiście w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo
m. st. Warszawy w godzinach urzędowania Ośrodka od poniedziałku do piątku w godzinach:
8.00-16.00 - ustnie - osobiście lub telefonicznie do protokołu (sporządzanego przez osobę przyjmującą zgłoszenie)
- za pośrednictwem poczty na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, ul. Pełczyńskiego 26, 01-471 Warszawa
- drogą elektroniczną na adres sekretariat@opsbemowo.waw.pl
- drogą elektroniczną w systemie ePUAP
- drogą elektroniczną w systemie PUE
- drogą elektroniczną w systemie e-Doręczenia: adres AE:PL-92032-44774-CIAHH-26
Pomoc społeczna może być także udzielona z urzędu, ale po uzyskaniu zgody osoby potrzebującej pomocy.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przyjmuje wnioski oraz udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, jeżeli spełnia ona wymogi określone w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie dotyczące:
- osoby (imię i nazwisko) od której pochodzi,
- adresu (kod pocztowy, miejscowość, ulica i nr domu i mieszkania) osoby od której pochodzi,
- przedmiotu sprawy (imię i nazwisko osoby, której sprawa dotyczy, jej adresu, numeru telefonu oraz oczekiwanej formy pomocy lub rodzaju trudności, której doświadcza osoba zgłaszana do pomocy).
Metryka
changes-registry
Expand